Қосымша білім-бұл балалардың шығармашылық, рухани қабілеттерін дамытуға, балалардың қоғамдағы әлеуметтенуі мен бейімделуін қалыптастыруға бағытталған білім. Сондықтан ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қосымша білім беру жүйесіне тарту үлкен маңызға ие. Мұндай балалар біздің Жарқайың ауданының қосымша білім беру жүйесінде инклюзивті білім беруге қатысады. Осыған байланысты біз балалар шығармашылық үйінің, ауданның Балалар музыка мектебінің педагогтарымен қосымша білім беру жүйесіне инклюзивті білім беруді енгізу мәселелері бойынша "оқудағы себептер мен қиындықтар: нейропсихологиялық тәсіл"тақырыбы бойынша оқыту коучингін өткізуді ұйғардық.
Іс-шараның мақсаты инклюзивті білім беруді енгізу, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтендіру, психологиялық-педагогикалық білім беру мәселелері бойынша қосымша білім беру педагогтарының кәсіби деңгейін арттыру мақсатында қосымша білім берумен өзара іс-қимыл жасау болды.
Іс-шараға Жарқайың ауданының қосымша білім беру өкілдері, білім басқармасының жанындағы "Державинск қаласы балалар-жасөспірімдер шығармашылығы орталығы" МКҚК, "Жарқайың ауданының білім бөлімі жанындағы Балалар музыка мектебі"ММ педагогтары қатысты.
Ақмола облысы білім басқармасының" Державинск қ., Жарқайың ауданы, №7 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті"КММ меңгерушісі Саденова Сәуле Әлімханқызы "сөйлеу емес дыбыстар материалында мектепке дейінгі баланың есту зейіні мен жадын дамыту" тақырыбында сөз сөйледі. Сондай-ақ, коучингтің практикалық бөлімінде ол фонетикалық есту мен қабылдауды қалыптастырудың негізі болып табылатын есту зейіні мен есте сақтауды қалыптастыру әдістерін, әдістерін үйретті, бұл жазу, оқу, санау бұзылыстарының алдын алу үшін маңызды және мектепке дейінгі білім беру мен мектеп бағдарламасын игерудің бастапқы мүмкіндіктерін қалыптастырады.
Логопед мұғалімі Бегайдар Бибісара Бауыржанқызы "дыбыстарды әртүрлі тәсілдермен қою"тақырыбында сөз сөйледі. Бұл мәселенің теориясымен танысудан басқа, ол коучингке қатысушылармен сөйлеу әрекетін қалыптастыру үшін ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен сабақтың үзіндісін көрсетті.
Педагог-психолог Гүлнара Ахметқызы Дабылова "ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істейтін арт-терапия әдістері"тақырыбында сөз сөйледі. Мұғалім арттерапия туралы қуатты құрал және оқыту технологиясы, бұзушылықтарды түзету ретінде айтып берді, сондай-ақ коучингке қатысушылармен сөйлеу әрекетін қалыптастыру бойынша ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен сабақтардың үзінділерін көрсетті.