Қоғамдық ұйымдармен, атап айтқанда Денсаулық сақтау ұйымдарымен, Халықты әлеуметтік қорғаумен, мүгедектердің құқықтарын қорғау жөніндегі қоғамдық Қормен өзара іс-қимыл шеңберінде мектепке дейінгі білім беру ұйымдарымен өзара байланыс. Мектепке дейінгі балалық шақ-бұл мектептегі бағдарламалық білім беруді сапалы игерудің, одан әрі әлеуметтенудің және қоғамдағы өмірге бейімделудің негізі. Біздің ұйым "ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психофизикалық дамуындағы бұзылуларды диагностикалау мен түзетудің нейропсихологиялық әдістемелері"тақырыбы бойынша коучинг өткізудің модераторы болды.
Мақсат. аталған іс-шара жұртшылықтың, мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының назарын ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың проблемаларына аудару, Денсаулық сақтау, әлеуметтік қорғау ұйымдарымен, "Доброе жүрек" мүгедектердің құқықтарын қорғау жөніндегі қоғамдық қорымен ақпараттық-ағарту іс-шаралары мақсатында өзара іс-қимыл жасау болды. сонымен қатар, біз ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеудің ең тиімді формалары мен әдістерін көрсеткіміз келді. Іс-шараға Денсаулық сақтау, әлеуметтік қорғау, "Доброе жүрек" мүгедектердің құқықтарын қорғау жөніндегі ҚҚ өкілдері, Жарқайың ауданы Державинск қаласындағы мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері шақырылды.
Ақмола облысы білім басқармасының "Державинск қ., Жарқайың ауданы, №7 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті" КММ меңгерушісі Саденова Сәуле Әлімханқызы "сөйлеу емес дыбыстар материалында мектеп жасына дейінгі балалардың есту зейіні мен есте сақтау қабілетін дамыту"тақырыбында балалармен практикалық әдістемелік жұмыстардың презентациясын және көрсетілімін өткізді.
Логопед-мұғалім Бегайдар Бибисара Бауыржанқызы коучинг қатысушыларымен сөйлеу қызметін қалыптастыру бойынша ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен сабақтардың үзінділерін көрсету "дыбыстарды әртүрлі тәсілдермен қою" тақырыбы бойынша сөз сөйледі. Сондай - ақ, ол балалармен жұмыс істеу теориясын, практикасын көрсетті және жұмыстың механикалық формаларын-логопедиялық зондтармен логомассажды, артикуляциялық гимнастиканы және бет гимнастикасын қолдана отырып, жұмыс тәжірибесіне қатысушылармен бекітілді.
Педагог-психолог Гүлнара Ахметқызы Дабылова "ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істейтін арт-терапия әдістері"тақырыбында сөз сөйледі. Арт-терапия бұл барлық салалар мен ұйымдарда қолдануға болатын ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу процесінің қуатты технологиясы.
Тек бірлескен шарттармен біз балаларымызға әлеуметтенуге және қоғамға қауіпсіз бейімделуге көмектесе аламыз!